0

Veelgestelde vragen

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 14 dagen om een artikel te ruilen voor een andere maat/kleur of om de terugbetaling ervan aan te vragen door het bij een ........ servicepunt af te geven.

    FOTO

    *Let op: Custom logo's of designs kunnen alleen in overleg met de klantenservice worden geretourneerd.


    1.MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS

    Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourformulier erbij. Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat/kleur nodig hebt of de artikelen wilt retourneren en de artikelen waarom het gaat.


    2.PLAK HET RETOURNERINGSETIKET OP EEN ZICHTBARE PLEK VAN HET PAKKET

    Op deze pagina vind je de link naar het retourformulier. Als je het niet kunt vinden, neem dan contact op met de Klantenservice


    3.VERZENDEN

    Ga hiervoor naar een van de ... servicepunten (een postkantoor of pakketpunt) en verstuur je pakket.


    Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal de maat/kleur zo snel mogelijk geruild worden of de terugbetaling geregeld worden.


    DOWNLOAD HIER HET RETOUR FORMULIER


    *Let op: bij de op maat gemaakte Neon designs, vervalt het herroepingsrecht van de consument omdat het gaat om maatwerk. Dit betekent dat u het op maat gemaakte ontwerp niet kunt retourneren.

  • Waarom zijn uw prijzen lager dan die van andere wederverkopers?

    Wat onderscheidt ESE ARTZ van andere aanbieders?

    Wij waarborgen kwaliteit en betrouwbaarheid in onze verkoop. Het verwerken, verzenden en informeren/adviseren van een product zijn prioriteiten voor ons, waardoor het zorgvuldig gedaan wordt. Er wordt veel aandacht besteeds aan een klant en het product zelf. Voor top kwaliteit, ondergaan al onze neonlichten een driftig kwaliteits- en veiligheidscontrole. ESE ARTZ's topprioriteit is, naast de hoogste kwaliteit, klanttevredenheid, en om deze reden is onze 24/7 klantenservice altijd voor u beschikbaar via telefoon, e-mail en social media.


    Prijzen verschillen

    Voor het handhaven van onze prijzen, wordt er gekeken naar vele aspecten. 'Hoge kwaliteit met lage kosten', daar zijn wij voor gediend. Dit betekent dat de hoge kwaliteit wordt gewaarborgd, zonder er extra/verborgen kosten bij te zetten. Hiermee wordt bedoelt dat er onder andere geen sprake is van douanerechten, omdat alle prodcuten rechtstreeks vanuit Amsterda(Nederland) worden verzonden.

  • Kan ik artikelen ruilen?

    Informatie over artiekelen ruilen vind je hier: Retourbeleid

Share by: